Biz de travel mağduruyuz. Almamıştım kuzenim vermişti chicco urban vardı şimdi diğer kuzenimin bebisini büyütmeye gidiyor. Baston aldım weiB marka kesinlikle önermiyorum internetten bakabilirsiniz bu ve bu tip olanlar tekerlekte sorun yaşatıyor. Dönmüyor özellikle fayans zeminlerde. Birde konforlu değil bütün her şey batıyodu kaldı ki çoğunluğu metaldi elektrik çarpıyordu avmde falan. Onu kaldırdım kenara mecburen. Nuna Pepp Next aldım. İnanın keşke baştan alıp onca eziyeti cekmeseydim diyorum. Tek elle açılıyor kabin tipi oluyor sürükleyerek götürüyorum valiz gibi tek elle kullanabiliyorum yolda ve port bebe takma çıkarma zorunluluğu yok. Yatar modu var bide aparat alındığı zaman pusette takılıyor. Biz şu an 1 yaş için kullanıyoruz oğlumda ama buna gözüm gibi bakıyorum 2.bebeyi yaptığım zaman direk aparat ve uyumlu puset alacağım😂😂😂 bu arada ikinci el aldım çok temiz ve güzel gerçekten. Muhtemelen aparatı ve puseti de öyle alırım eğer ikisi de olsun derseniz bir Nuna marka birde Quinny öneririm ama Quinny bana çok pahalı geldi gücünüz varsa muhakkak bakın🙈