Esra2425 Doğrudur canım anlıyorum yani. Hepimiz aynı kaygıları duyarız. Belki geçici bir dönemdir. Bak benim oğlum küçük. 11 buçuk aylık daha. Ama 11. Aya girmemizle başladı birşeyler yemeye. Ki bu 2 haftalık sürecin 1 haftasında rahatsızdı kesinlikle yemedi birşey. Söylediğin gibi belki kardeşinden dolayı böyle bir tutum sergiliyordur. Yakınlarında birileri varsa onlar denesin yedirmeyi. Benim ki bana nazlanırken, babasına o kadar şey yapmıyor.