Eliffffffffffff bebeğinize ıygun ve kendi yaptığım bir kaç tariften bahsedetim.
çok az kıymayı hakıkı zeytinyağında sotaleyip bir kabak küçük küçük doğruyorum, kavurup biraz su ekliyorum kabak yemeği oluyor,
bir tavuk baget haşlıyorum mesela onu didikliyorum sonra hakiki zeytinyağında çok az minik doğradığım soğan kavuruyorum, bir havuç rendesi kavuruyorum, biraz tel şehriye ve su ilave ediyorum,
Minik minik bebek köftesi yuvarlıyorum kıymaya az soğan sarımsak katıyorum sadece kaynayan suda üp küp minik havuç haşlıyorum havuçlar pişince köfteleri ilave ediyorum,
kıymalı taze fasulye yapıyorum yine aynı şekil bu şekilde besliyorum benim oğlumm da peynir ve yoğurt yemiyor sabahları sadece yumurta sarısı yediriyorum öğlende meyve akşam bu saydığım corbalardan zaten anne sütü alıyor. yaptığım yemeklerde çok az hakıkı zeytinyağı kullannıyorum bu arada bir de mutlaka sarımsak ekliyorum. Yemeklerine ilik suyu katıyorum kurbanda kaynatıp buzluğa küçük küçük poşetlemiştim. Böyle işte