Aselbusraa ben yıllarca kuaförde çalıştım ve daha sonra estetisyen olarak meslek hayatıma devam ettim. Sadece şunu söylüyebilirim yapan kişinin acemiliğinden istediğiniz kadar teniniz beyaz olsun yada kilodan yumuşak olsun yapan kişiyle alakalı yaşadığınız durum adanın sıcaklığı ılık ve güzelce gerdirilirse uygulama yapılan alan hiç bir sorun yaşamazsınız en fazla hafif kızarıklık olur o da kıl köklerinizde. Yapıcağınız en güzel şey ovalamadan soğuk duş bepantol tarzı hücre yenileyici bir kremle de müdahale geçmiş olsun.