Masalelisa11 kızım yeni doğduğunda çenesi zayıf kaldığı için sütün hepsini ememiyordu göğsümü tam boşaltamadığı için taş gibi oluyordu sonra emmek istemiyordu sürekli sağdım sağdığımı içirdim memeye gelince çoğu zaman uyurdu.ilk doğumum bunları öğrenmem zaman aldı benimde yara oldu lansonih diye merhem var çok faydasını gördüm emzirmende de sakınca yok bi de kantoron yağını kullandım onunda çok faydasını gördüm acısını alıyor hatta kantoronu bebeğin pişiği olursa onda bile kullanabilirsin aklında olsun bi de göğüs pedi kullanıyormusun ben o hatayı yaptım yara hiç kapanmadı göğüslerin hava alması lazımmış emzirme sonrası biraz anne sütüyle meme başlarını ıslat anne sütü de iyileştirir gün içinde açık tut havayla temas etsin yaran çabuk iyileşir yaralı emzirmek çok zordur bilirim😔