Asilinannesi35 Aptamil hazır sütünü kullanan var mı. Şişenin içindekinden 0-6 ay olanı. Ben emzirmiyorum mama veriyorum kullandığımız mama sma ama markette gördüm Sıvı şişenin içindekini nasıl kullanıyorsunuz memnun musunuz.
Sila91 Asilinannesi35 ben acil durumlarda almıştım oğluma birkaç defa. Ucaga binecegim zaman mama yapmakla uğraşmayım demiştim m.Fena değil. Yanlış hatırlamıyorsam hipptede var o şekil mama
Berk2020Mert2008 Asilinannesi35 ben aptamil değil ama hipp combiotik sıvı mamaları kullandım direk biberona koyuyorum 1 yaşında oğlum şu an dışarı çıkarken mutlaka onlardan alırım 6 aylıkken de çok kullandım sıvı mama hipp Combiotik pre sıvı mama verdim
Berk2020Mert2008 minikkira hipp combiotik pre hazır mamaları yurt dışından getirdim ama normal hipp 1 numaralar joker de e bebekte vardı oradan alıyordum