emirinannesi17 2 yaş 3 aylık benim oğlum, aynı dert bizdede var. Acıkıyor süt susuyor süt sürekli süt içmek istiyor kahvaltıda yarım omlet yada pankek çok az yiyor, onun dışında sadece tavuk çorbası, makarna, patates her gün bunları pişiriyorum tek sevdiği onlar diye ama onlarıda az az yiyor süt vermeyince çığlık atıp ağlıyor tek aç kalmasın diye veriyorum ama cips rulokat bazen çikolata bunlarıda yediği için kabız olmadı hiç 2 yaş sendromu oluyormuş bu biraz sabır ve zaman gerekli dr a götürsek süt verme ona güveniyor aç kalınca yer diyecek ama aç kaldıkça öfke nöbetlerine giriyor o yüzden yoruldum artık akışına bıraktım