Kızım 1 yaşında. Son ikidir denk geldim. Hadi gündüz, oyun sıralarında, heyecan duygusuna karşılık verme durumunda anlarım da.. Kipirdamalar başlayınca gözler kapalı alkış yapıyor. Sonra geri, diğer tarafa dönüp uykusuna devam ediyor. Hayır güleyim mi aglayayim mi? Bu bir sorun mu? Normal mi?