SYasemin neden o kadar fazla mama içiyor ki? ben size menümüzü yazıyım bide gece beslenmesini nasıl kestiğimi. belki yardımcı olur.
sabah 8de 200 cc hazır devam sütü (inek sütü gibi olanlardan)
10:30 kahvaltı
2de çorba
6-7 arası akşam yemeği
10da kaşık maması
normalde çorba 1de 3te meyveli yoğurt şeklindeydi ama bir öğünü azalttım istemediği için
gece de 2 kez mamaya kalkıyordu. her kalktığında su vermeye başladım bu şekilde onuda bıraktık. 14,5 aylık. 2 haftadır mama almıyoruz tamamen bitmis oldu