8080 İyi akşamlar anneler kızım 13 aylık bu aralar hiç geçmeyen bi kabıZlığı var aptamil mama kullanıyorduk 4 numaraya geçtik acaba ondan mı diye düşünüyorum kullananlar var mı yada mama önerisi