Bebeğimi alacagım gecenın sabahı ezanla bırlıkte sancım başladı ogun doğuracagımı anladım acelece cantamı hazırladım sonra gece 12kadar sancı çektım ve hastaneye gıtmeye ikna oldum acı aglamalar bagırmalar derken bebeşim üç saat sonra doğdu tam bi buçuk saat dıkıldım bunu hiç unutamıycam çok kotuydu oysa ne guzeldı bebek doğunca acım bıttı dıye sevinmiştim mükemml bi bebek hala şaşırıyorum bu benım mı dıye sonra yıne acı tutamıyorum bebegı kaburgamı kırmışlar dıkışler yetmezmış gıbı 20gunde s meme yarası çektım sabahlara kadar emzır sonrasıda var tabi meğer nurtopu gıbı kolık bı bebegımız varmış
🤣 kolık maceramız tam 4ay surdu sabah onda başlayıp gece ıkıye kadar aglayan bı bebek benı sevmedığıni düşünüyordum neden bukadar aglıyorduki onunla bırlıkte hergun agladım nohusa depresyonumı atlatmamda buyuzden uzun surdu sonra bı gun bıttı çok şükür şimdi acaba ıkınci mı olsa dıyorum evet aklımdan zorum var
🤣 🤣 Peki ya sizin maceranız nasıldı