123asiye_ ben doktora video atmıştım. Ayağa kaldırdığında iki ayağına da zorlanmadan basıyorsa sorun yok demişti. Bazı bebekler bizimkiler gibi tuhaf emekliyor 🤣🤣 insan anne olunca illa endişeleniyor tabi. Ama o şekilde emeklemesi cok tatlı oluyor ya😍 Daha zamanı vardır birden yürümeye de başlar. Sonra hiç durmayacak şimdiden kolay gelsin😂😍🥰🥰