Kızım sürekli kendini kasarak oturma pozisyonuna geçmeye çalışıyor resmen oturmak istiyor ellerinden tutunca zorlanmadan oturma pozisyonunu alıyor bi iki saniye oturtunca cok mutlu olup gülüyor ama daha küçük olduğunu düşünüyorum kemikleri batar mı yoksa biraz biraz oturtmalı mıyım kararsız kaldım sizce ne yapmalıyım