CatBoy 34 aylıkken ilk denememiz oldu. Fakat 3 gün sürdü. Ailecek çok hırpalandığımız için bağladım bezi tekrar. Zorlamak istemedim. İletişimi,konuşması tam olmasına rağmen asla yapmak istemedi. Yaptıkları da hep ağlayarak oldu. Şimdi tam 3 yaşında ve tuvalet iletişiminin 8. günündeyiz. İlk gün yine korkunç geçti. Yok dedim biz yapamayacağız galiba. Ama 2. günü mucize gibiydi. İsteyerek,kendisi söyleyerek lazımlığa yapmaya başladı. Nasıl gözümde dağdı,nasıl zor geliyordu anlatamam. Arada kaçırdığı oluyor ama yetişemedim anne ondan yaptım diyor. Olsun.
Asla pes etmemenizi tavsiye ederim. Bayağı yol katetmişsiniz başa sarmayın.
Sadece sabır sabır sabır.