Uzun uzun zaman sonra yarın işe döneceğim. Kızım 18 aylık. işimi, sosyalleşmeyi, arkadaşlarımı çok özledim ama kızımla da hiç ayrı kalmadık çok üzülüyorum ya beni çok ararsa üzülürse diye. Bakıcı ablamız var 10 gündür falan bizimle baya alıştılar birbirlerine ama yine de içim çok buruk galiba bende alışana kadar çok zorlanacağım. İnşallah bir an önce yeni durumumuza uyum sağlarız. Bana biraz moral verseniz diye yazdım açıkçası biraz desteğe ihtiyacım var galiba 😔