Arkadaşlar kızımın burnu akıyordu, boğazı tıkalıydı,genız akıntısı… Sımdı benım burnum akıyor. Ama en kotusu bogazım yutkununca acıyor kuruyor ve yutkunmak bir ıskenxe oldu. Aslinda antibiyotik ıcsem 2 Gune iyi oluyorum ama yarın asıı olacam. Bana bir fikir verin valla perısan oldum