Merhaba sevgili hanımlar çoğu kişi doğum sonrası lohusa teri atar ama benim bu durum hala devam ediyor bebeğim bir buçuk yaşında emzirme dönemini bitirsem geçer mi diye düşünüyorum sosyal hayatım bitti çöp atöaya bilr çıksam soğuk havada bile sırılsıklam terliyorum kalabalık ortamlara çıkamıyorum sütyen taksam terlediğim için çıkarmak zorunda kalıyorum gezmeye bile gitmek istemiyorum off🤦🏻♀️ Psikolojim alt üst oldu nereye gitsem sürekli üst değiştiriyorum tiroidim falan da yok nasıl geçer nasıl lütfen yaşayanlarla bu konuyu tartışmak istiyorum