Selamünaleyküm oğlum 2.5 yaşında 2 gündür hafif burun akıntısı vardı bugün öksürük de eklendi ama ateşi falan yok yemeğini genel neşesi yerinde yapabileceğim ne var hastahane dışında eğer ileri boyuta tasinirsa tabiki de doktor görür şimdi rahatlamasi için ne yapabilirim?