Göğüs kalkanı kullanmaya başladım bugün. Ennson saat 8 de emzirme işimiz bitti ve ben kalkanı taktım, şuan saat 10 buçuk. 30 cc süt birikmiş, bebeğime versem bişi olur mu. Dışarda kaç saat dayanıyor. Yani yavaş yavaş aktığı için bütün süt 2.5 saatlik değil, şimdi bebeğime vereyim mi dökeyim mi bilemedim. Saat kaçtı hatırlamıyorum ama bi ara akmış mı hiç diye baktığımda akmamıştı, sanırım 8.5-9 gibiydi, kararsız kaldım. Dökeyim mi vereyim mi. Sizler nasıl kullanıyorsunuz