6 ay oldu doğum yapalı ama adetim bitiyo mesela yaklaşık 14. Gün yumurtlama zamanı mıdır artk bilemem kahverengi akıntı oluyo siyaha yakın bi iki kerede kan renginde geldi bu son 3 adetimden sonrada hep aynı oldu doktora görünmem gerekiyo mu nedendir acaba