Rana-2004 Doktor ca125 Ca 19-9 Ca 15-3 testlerini istedi bilgisi olan var mı kanser teşhisinde yapılan testlermiş
Rana-2004 Prensesannesi38 adetim 5 gün oldu bitti 3 gün sonra tekrar kanama geldi ama böyle damla damla şeklinde kasık ve bel ağrısı da var 6 gğndürde bu şekilde devam ediyor diye gittim
Rana-2004 Rabiamhmt acilden başvurduğum için yapılmıyormuş yarın polikliniğe gidip yaptırıcam inşallah
Rabiamhmt Rana-2004 rabbim ınsallah sıfa versın korkmayın sadece kıstlerın durumunu ogrenmek ıcın yapılıyor
Rana-2004 Rabiamhmt sağ kasığımda var böyle sancı bacağıma vuruyor sancısı böyle bazen de bıçak saplanıyor gibi oluyo birde belim çok ağrıyor etki edermi bilmiyorum ama
Rabiamhmt Rana-2004 bazen yumurta kıstlerı zorlayabılıyor testlerınızın sonucuna gore zaten ılac kullanıp alıyolar ufak bır operasyonla arkadasımda vardı aynı gun taburcu oldu
Arshsn Rana-2004 bende de vardı iyi huylu mu kötü huylu mu diye yapılan bir test korkmayın kaç cm bide