Bebeğim 4,5 aylık ama şimdiden ek gıda için hazırlığa başladım yavaş yavaş.Mama sandalyesi aldım (e bebekte joie marka indirimde şu an) silikon kaşık ve tabak aldım önlük alıcam.Bugün de 1 kg şeftali ve kırmızı erik aldım kışın yoğurdun içine koymak için ya da öyle yedirmek için yaz meyvesi de yesin istiyorum.Şeftaliyi kaynattım blender ile püre haline getirdim sonra buz poşetlerine doldurdum buzluğa attım belki annelere fikir olur.Umarım doğru yapmışımdır yanlışım varsa tecrübeli anneler düzeltsin lütfen ☺️ 