Oznur bebeler aksam 9 da uyuyup sabah 9 da kalkıyor. En fazla 2 kere kalkiyor cunku zatn sabah olmus oluyor 😁
xule 6aylıgız 11 gibi yatıyor 3-4 gibi uyanıyor sonra 8 e kadar yarı uyanık yarı uyuyo takılıyoruz tabı memeyle yoruldum kızlar.. sabahları da evin işi bebegimin günlük ek gıda takviyeleri derken uykusuzluktan bitkin düşüyorum
Baharasya xule benimde kizim10 aylik olmak uzere ve ayni sekilde 4ten snra yari uyanik sabaha kadr emiyo
Emoselos Valla 4 ay 20 günlüğüz daha 4 saat felan uyuduğumu bilmem hasret kaldım zombi gibi dolanıyorum evin içinde sabaha kadar her saat başı uyanıyor anne sütü alıyor sadece
Bahar Emoselos Emoselos 4 ay 20 günlüğüz saat başı kalkıyoruz memede uyumaya alıştı emzık almadı şimdi sabaha kadar saat bası kalkıyo napcam bılmıyorm