Kızım 2,5 yaşında çalışmıyorum ama 11 aylık kızım var büyüğü kreşe vermeyi düşünüyorum ingilizce ye yatkınlığı olduğunu düşünüyorum ve ingilizce eğitim verecek özel bir kreş var. 3-6 yaş grubu için. Benim kızımı da alır mı 3 yaşı doldurmadıya ondan soruyorum birde ingilizce eğitim veren kreşe göndereniniz var mı tavsiye eder misiniz?