Ceno Merhabalar doğum yapalı 6 gün oldu bebeğim doğduğundan beri küvezde ve günde 1 saat görüp emzirme hakkımız var onun dışında süt sağıp götürmeye çalışıyoruz ama sağdığımda 50 ml çıkıyor ılık duşa giriyorum rezene çayı içiyorum ama gelmiyor fazlası böyle başıma gelen varmı tecrübeli anneler önerilerinize ihtiyacım var 😒
2bebelianne__ Ceno hurma, bool su şeftali kompostosu( şekersiz ) rezene, semiz otu, kuru soğan, tereyağlı bulgur pilavı bunlar bana çok süt yapmıştı canım seninde boll sütün olur inşallah☺
Happygirl8 Ceno pisküvit 😃 benim en çok o arttırıyodu a101e gidip her çeşidinden almıştım 😵😃 kalorileri hesaba katmayıp 😵
Sfanr Ceno bebeğin daha küçük bende tecrublei sayılmam 1 aylık anmeyim ama sütün yeter ona onun ihtiyacına göre artar sen sagmaya devam et benm o kdar bile çıkmıyor
yasacmalamalo Ceno irmik helvası,sütlaç,mercimek çorbası, ayran,kayısı,erik hoşafı bir bardak şeker koymustuk biz bunlar yapıyor canım bir de sütmm var de kendını motıve ed
Merguse Ceno benmm bebeğimde 38 gün küvezde kaldı humana stil tea cayını kullandım tek gögüsten tek sağımda 180 ml cıkıyordu cok cok faydasını gördüm 👍🏻 Birde kuru incir ve hurma Gecen kalitesi icinde post acmıstım ebebkten emziren anneler icin cikolatalar kurabiyler var onlarında faydası oluyor ben humananın cayını icerken yanında emziren anne kurabiyesi yiyyorm bol bol sütüm oluyor ve sütümün kalitesini artttırıyor tavsiye ederim 👍🏻
nilaylks Ceno dut kurusu suyu iki buçuk bardağı suya yedi yemek kaşığı dut kurusu atıp kaynatıyorum içiyorum bol su dut suyu kayısı hoşafı benim sütümü artırdı
Aslikntkn Ceno bence stresten uzak olmak. Ek takviyelerin hiçbiri işe yaramıyor, eğer gelmiyorsa ne yaparsan yap gelmiyor. Komposto, b12, anne çayı, anne kurabiyesi, anne içeceği, hurma vs. Çok şey denedim ama en etkili dinlenmek ve stressiz huzurlu yaşam bence en etkilisi.
Asleres Ceno hurma , rezene , maltanalaran içebilirsin , yeşillik , bulgur , kuru yemişler , incir , kuru üzüm , hatta canım kuru dur kuru üzüm ve incir kaynatıp da çay olarak içebilirsin
Asleres Asleres kimyon da aynı şekilde süt arttırıyor bence, çok zor durum tahmin edebiliyorum ama biraz dinlenbilrisen eğer dinlen stresten uzak durmaya çalış . Eminim herşey çok güzel olacak ve bebeğine kavuşacaksın 🙏 çok geçmiş olsun