Merhabalar 3,5 aylık bir bebeğim var yaklaşık 2 haftadır parmağını ve elini emmeye başladı ve bunu karnı tok olsa da yapıyor normalde uykuya geçişlerde emzik kullanıyoruz ama onu atıp parmağını emiyor forumlar da bu aylarda ki bebeklern parmak el emmesi gayet normal deniliyor ama ben prmağının şişmesinden korkuyorum başına gelen var mı?