Mihrimah_20 Selam hanımlar 😊bebeğim 14 aylık oldu 1 aydır yürümeye başladı.bebekler için nasıl bir ayakkabı önerirsiniz veya kullanıp memnun kaldığınız marka veya ayakkabı varmıdır.(birde bebeğim ayakkabı giymeyi sevmiyor🥺bu sorunla karşılaşan varmı?)
Aycabu Mihrimah_20. Skechers aldık biz yumuşacık çok memnunum hemde çok hafif bir ayakkabı. Üzeri bez olanlardan aldık yaz olduğu için biz. Öncesinde daha ucuz uygun bi marka almıştım ayakkabı kazık gibiydi çok kötü çıktı geri iade ettim. Yani kalitenin her zaman bi farkı oluyor hele ki ayakkabı çok önemli yürümesinin düzgün olması açısından. 😊
AyseAlyamm Mihrimah_20 ilk adım da vicco al derim canım . Kızım 3 yaşına girecek 3 ay sonra hala ayakkabı giymeyi sevmez bı çözüm bulamadım açıkçası🤷🏻♀️😂
Mihrimah_20 Aycabu evet haklısınız ilk ayakkabı sonuçda bebek için önemli teşekkür ederim bilgilendirme için🥰
Mihrimah_20 Gunesay benımde aklımda vicco vardı.bugün avm ye gittik aradım baktım ama o magzayı bulamadım. Başka bir şehire taşındık yerin yabancısıyız haftaiçi tekrar gidecem bakmak için😊
Mihrimah_20 AyseAlyamm yaa çok zor bir durum neden sevmezler ki anlamış değilim🥺 elinde tutuyor ama asla giymek istemiyor, giydirdiğimizde ortalığı yıkarcasına ağlıyor😕