DMKerem ben ilk 3 ay günde 1 2 defa mam takviyesi yapıyordum çünkü sütüm yetmiyordu 🤷🏻♀️ mamayı doğru şekilde verirseniz sıkıntı olmaz, ben kaşık biberon kullandım normal biberona alışır diye kullanmadım..
Sütümü de kuru dut hoşafı içerek arttırsım, bol su içtim beslenmeme dikkat ettim öyle arttı şükür 🙏🏼 16.5 aylık hala emiyor