Kızlar oğlumda şu durum var ve uzun zamandır devam ediyor, mesela lambayı açar mısın diyeceğine söndürür müsün diyor. Bazı şeyleri tam tersi söylüyor yani uzun zamandır konuşuyor çoğu anlaşılır şekilde ara ara anlayamadığım şeyleri de oluyor ama genel olarak iyi. Neden bu şekilde söylüyor olabilir yada aynı durumu yaşayan var mı? Kafama takıldı. O kadar anlatmama rağmen yine değişen bir şey olmuyor.