anneme geldim onunda kedisi var. sürekli olan bişey değil hamileliğimdede çok oluyodu arada bi alerjim tutuyo göz kaşıntısı ve hapşırık. zyritec mi ne varmış alerji için onu kullansam bi sorun olurmu? emziriyorum süte geçme durumu varmı veya alerji için bi öneriniz?