Sleepy kullanıyorum 3 aylık olana kadR çok memnundum Ama artık neredeyse her kaka yaptığında komple üst değiştirir olduk makinaya atıp yıka deterjanı vs bezin fiyatının ucuz olmasının hiçbir anlamı kalmadı. Başka beze geçmeye de korkuyorum pişik yapar diye. Büyük numara aldım yine de öyle bebeğim şimdi 7.5 kilo ve 3+ kullanıyorum