Ben fiyattan ziyade içinde losyon ve petrol türevleri olduğu için primayı almıyorum sonuçta cilde birebir temas ediyor minies migrosun bezi bende çok memnunum ve canbebede kullanıyoruz eger gidemiyorsak migrosa zaten üretici firmalar aynı ikisi aynı fabrikadan çıkıyorlar ve ne sızdırma oluyor ne pişik tavsiye ederim.