Slm güzel anneler benim problemim ;on ay önce normal doğum yaptım.Doğumdan iki ay sonra sağ bacağımda şiddetli ağrılarla doktora gittim emar çekildi kalça kemiğinde çürüme var dediler.Bende doktor doktor dolaştım.Uzun bi süre baston kullan üzerine çok basma,ağır iş yapıp kendini yorma dediler yoksa ameliyata kadar gider protez takılır falan kalsiyum d vitamini falan alıyorum ama çok endişeliyim bebeğim daha on aylık çok üzülüyorum bu duruma benimle aynı problemi yaşayan var mıydı ?varsa ne aşamadasınız lütfen yazar mısınız🙁