Arkadaşlar merhaba bebeğim 8 aylık oldu doğduğundan beri hep ağlayan bir bebekti ama şuan artık 8 aylık oldu düzeldi düzelecek derken günden güne daha fena olmaya başladı ne gündüz uyuyor ne gece 1 saat bile asla uyumuyor ve devamlı ağlıyor mızmız ama devamlı. Asla uyumuyor evde büyük oğlum var artık oda ağlamaya başladı. Yeter anne neden hep ağlıyor dayanamıyorum diye 2 tane doktora götürdüm tamamen huysuzluk hiç bir şey yok dediler böyle olan var mı çocuğu ben mi bişeyleri yalnış yapıyorum veya neden böyle artık çok çaresiz ve yorgunum gerçekten 😞