kutsalmavi aaaa son bir aydır üç kere götürdüm bebeğimi . Hatta bugün gene götürecektim de bölümler kapaliymis bayramdan dolayı . 🙈 Yarına bakacağız artık geçmeyen geçse de tekrarlayan bir viral konjuktivit var gibi. Yasin bey öyle dedi verdiği damlalari da kullanıyoruz ama geçer gibi oluyor bakıyorum hoop tekrar. 🤦🏻♀️