Ceysima Kızlar ben sağlık ocaginda bebeğimin gelişimlerini yaptırdığımda ben onu e nabzımda glrebilirbiyim boyuna kg felan da hatta baktı aşısını yaptırdım
Deletedmom0099 Ceysima boy kg kendi defterlerine giriyorlar, bir yerden göremezsiniz sadece aşıları çıkıyor enabızda
Leylaa_ Ceysima e nabızdan nasıl bakıyorsun bende giriyorum sol köşede anne çocuk var basıyor diğer ebeveynin tarafından izin yok diyor eşimden giriyorum aynı şeyi ona diyor nasıl yapabilirim acaba
cekoslavakporseleni Ceysima görebiliyorsun, aşılar kısmında persentil diye ayrı bir yer var oraya basınca gözüküyor. Ben hep bakarım 🤭💕
Ceysima Leylaa_ uygulamadan değil internet üzerinden giriş yapıyorsun orda çocuğum var ona tıkla orda yazıyor her ay kontrolleri