Happymotherr Merhaba anneler kızımın 6 ay aşılarını yaptıracağım toplam da kaç tane yapıyorlar ? Sanırım birde ağzından damla veriliyormuş, çok yan etkileri oluyor mu ?
Tugbaa06 Happymotherr evet 1 ağız 2 tanede bbacaktan vuruyorlar daha önce yapılan aşıların 2 ci dozları biz bir sıkıntı yaşamadık ateş felan olmadı şükür
cekoslavakporseleni Happymotherr 2 tane bacaktan bir de damla yapıyorlar ağzına. Bizde ateş falan olmadı gayet iyiydi maşallah.