Ecemdefne2 bebeğim 7 aylık ilk defa 1 hafta önce ateş düşürücü verdim. Ateşi takip ediyorum ben, önce soyuyorum ardından duş aldırıp ıslak çorap giydiriyorum. Islak çorap inanılmaz ateş düşürüyor. Bu arada devamlı ölçüyorum tabi her işlemden 45 dk 1 saat falan sonra. 1 hafta önce ilk defa verdim çünkü tum bu işlemleri yaptığım halde düşmek yerine artıyordu 38.5i geçince yükselecek bir ateş olduğunu anlayıp verdim. O kadar çabuk düştü ki ateşi anlatamam. Ateş düşürücüler ilaçlar ne kadar az kullanılırsa etkinliği o kadar iyi oluyor. Devamlı vermek iyi değil, vücut biraz savaşmalı. Buna fırsat vermek lazım.