Mucizem5 aman arkadaşım ben bi hataya düştüm sen düşme adına görüntüsüne aldandım bin pişmanım şimdi oturma yarı oturma yatma kademeleri var yarı oturma kademesi tam bir rezalet kafa üstte sırt altta kalıyor kullanılmaz araba geçen yürüyen merdivenden düz yere çıkma yeriindeki iki cm yükseklikte takıldı annemle nasıl kurtardık Allah şahit bayırdan inmek zaten korkunç bir mevzu yani taşıma kolaylığından başka avantajı yok