Ebrusyl Eysar kızımın adı Eylül herkes Eylül ekim diyor sinir oluyorum. Haziran Temmuz dediklerinde sinir olmayacaksan güzel isim bacım 😂
Zdk Eysar böyleyse daha fena bence daha çok dalga geçerler. Hepsi ay ismi çocukların biraz tuhaf yani açıkçası
annesinin_kizi Eysar bence güzel değil İlk defa duydum Eşim bana bebeğin ismi haziran olsun mu dediği zaman dalga mı geçiyon derdim heralde
Mom0911 Eysar olmaz yaa. Ben Eylül ismini bile koyamazdım. Tabi yine de siz bilirsiniz 👍🏼seviyorsanız sıkıntı yok
Leylaa_ Eysar Sizin hoşunuza gittiyse neden olmasın bizde kızım adını Alin koyduk herkes ali der dalga geçerler diyor ama kulaga öyle gelmiyor
AgentMom Eysar kızımın adı Eylül Meva. Senin beğenmen önemli. Nisan, Haziran, Eylül, Kasım kullanılan isimler. Dalga geçilecek bir durumu yok. Önce bana da Eylül ne dediler. Şuan baya hoşlarına gidiyor. Meva diyen yok.