Merhaba, 10aylık bir bebeğim var çoklu gıda alerjisi geçmişi var su an sadece süte kaldı.emzirdiğim için şimdiye kadar hep erteledim ama vakalar iyice arttı. Olmam kadar olmamam da sakıncalı şu an oğlum için. Sorun şu, alerjik bebeği olup aşı olan anneler bebeği emzirdiniz mi bebekte bir yan etki gördünüz mü?