Mom9870 Ikra-5561 Doğumdan sonraysa bende oldu ve 2 senedir gitmiyor baktıkça sinir geliyor böyle kahverengi tam iki yanağımda. 🤦♀️
Ikra-5561 Mom9870 doğumdan önce.kız bebek olduğu için yüzüm güneş lekeleri gibi doldu Doğumda ebe sildi biraz ben terleyince çıktı gibi ama
sarpinko bendede artti bi de gunes gorunce iyce artti..kasim ayini bekliyorum dermapen yaptircam bi arastirin istersenz
Mom9870 sarpinko Bu dermapen deri altından verilen serum gibi bir şey mi? Cilt bakımı yaptırırken oradaki kız bana bu lekeler için sadece o etkili demişti de.
sarpinko Mom9870 evet canim biraz can yakici olablr ama kurtulmak istiyorum.fondoten pudra falan kullanmak istemiyorum artik
Mom9870 Ikra-5561 Benim erkek bebekti yine çıktı, kız erkek ayrımı yok sanırım bunda. Bilmiyorum ben uğraştım ama geçmedi arkadaş dermapen demiş bende öğrendim denemek lazım.
sarpinko Mom9870 ben yaptirayim burda post acarim kesin mukemmel etki gorursem☺️ zaten pahali bisey ya insallah faydasida olur bosada gtmez