Oğlum 7 aylık gündüz uykularımız zaten hep savaşla ağlayarak uyuyor o da yarım saat. Son zamanlarda da gece devamlı uyanıyor ya bi de uykuya dalamıyor tekrar. Normalde emip tekrar uyurdu ama bu kadar uyanmazdı. Alttan iki dişi var üsttende çıkıcak heralde doktorda gelebilir demişti ondan mı bilmiyorum ama artık sinir geliyor banada bütün günüm uyutmaya çalışmakla geçiyor resmen 😢 emzik vermeye çalışıncada almıyor illa meme istiyor. Bazen ayağımda sallıyorum sallatırsa tabi uykuya dalma problemi mi var anlamıyorum destekli uyuduğu için mi acaba? Ama önceden bu kadar uyanmıyordu dişten mi yoksa🥺