cansuyu25 Görünce yazmak istedim.bebegim o dönemler de yaptigin da kendimi mahvetmistim küvez geçmişi de olduğu için direk nöbet sanmıştım . Çocuk doktoru nöroloji hepsine gittim videoları gördükleri gibi normal dediler. Sizde çekip doktorunuza gösterin içiniz rahat olsun normal refleksler galiba sonradan geçiyor 3 4 ay civarı