Crn1996 Anneler bebeğim 2buçuk aylık halen çok fazla ağlıyor uyumuyor gazlı bebek biraz da huysuz 3 aylık olunca geçer diyorlar doğru mu acaba azalıyor mu birazz😂
Musam Crn1996 yok canım gaz bitiyor atak başlıyor KESK’e o gazlı günlere geri dönsek diyorum o zamanlar masajla Damla’yla gazı hallediyordum bu atak daha bin betermiş (3 ay 9 günlük)
Esess Crn1996 3 ay 22 günlük bebeğimden bildiriyorum tamamen geçmesede baya baya azaldı kendi kendine rahat çıkartıyor
Mervederen Kesinlikle geçiyor tamamen geçmese de yolun sonu aydınlık kızlar 🥰❤️😍 buna şükür diyorum 😅
Mervesanne Musam ya gerçekten bu günlerde bir garip değil mi. 3 ay 10 günlük son günlerde çok huysuz uykusu var uyumuyore sürekli mızmız 🙄 gece uykudan daha çok uyanıyor her saat başı diyebilirim gündüz uykusu yok denecek kadar az zaten 😐
Mervesanne Crn1996 azalıyor diyebilirim, o gaz sancısından morarırcasına ağlamaları bitti şükür olsun. Ah bide güzelce uyusa 🙄
Musam Mervesanne aynen delirdim valla şekilden sekile giriyorum mama içmek istemiyor acıkmıyor mu anlamıyorum uykuda besliyorum
Mervederen Mervesanne benim kızımda 3 ay 8 günlük gündüz uykusuzluktan gözleri gidiyor yatırdıgım anda kıyameti koparıyor gece çok zor uykuya dalıyor her şeyden çok çabuk sıkılıyor oyun halısı aldık belki oyalanır diye beş dakika durdu içinde 🥲
Mervesanne Mervederen evet bir aylıkken daha çok ilgileniyordu oyun halısıyla şımdı hiç bakmıyor 😐 saatlerce sallayıp uyutsam da yerine bırakınca uyanıyor. Resmen psikolojik savaş veriyoruz bizde 🙄