Kerimgoktug ben yaklaşık 1 aydır yastıkta yatırıyorum. Burun kanallarının dar olduğunu söyledi doktor. Ne kadar burnunu temizlesem de yastıksız yatarken rahat nefes alamadığını sürekli uyandığını fark ettim çok ince Bi yastık yaptırdım onu kullanıyorum