Ah ben bu kaşımtıdan 3 aydır neler çekiyorum kaç doktora gittim kaç alerji testi yaptırdım .hiçbişeyim yok doktor stresten dedi . Ellerim ayaklarımda bendkler çıkıyor kaşıcıkça şişiyor basamıyorum ayaklarıma vucudumd nereye dokunsa kabarıyot kızarıyor bazen hayattan nefret ediyoruö bu yüzden dayanamıyorum artık .doktor psikiyatriye git dedi bilmiyorum daha gitmedim avil iğne vurudurup duruyorum