Ben artık yetmediğini düşünmeye başladım .göğsümu sıkınca süt geliyo ama emzirrken sinirleniyo gibi gazi mi oluyor süt mu gelmiyor hareketleniyor anlamıyorum .. ilk gunku gibi dolu dolu değil 🤦♀️ sönmüş balon gibi . Bu arada bebeğim 2 aylık kilo alımı iyiydi ama içi rahat değil çok sık emmek istemesinden dolayı cevremdekilerin sütun mu gelmiyo acaba demeleri beni düşündurmeye başladı.. 🤦♀️