Merhaba hanımlar benim iki üç sene önce aşırı sert fırçalamadan dolayı diş etleri komple şişti plak oluştu tabii o zaman hastaneye gidemedim bir türlü bazı nedenlerden dolayı. çok kötü kanıyordu dişlerim neyse sonra geç oldu ama gittim yaptırdım diş taşı temizliği.hassas diş fırçası vermişti doktor yapılmadan önce. Sonradan da onu kullanmaya devam ettim çünkü bilmiyordum orta sert fırçaya geçmem gerektiğini. Bu yüzden sonra yine şişme oluştu tartar oluştu ben bir türlü bu sorundan kurtulamıyorum doktora gitmek geçici çözüm oluyor. Ön iki dişimde çarpıklık var oda bir etken tabiki. Ama düzenli fırçalasamda ip kullansamda ağız bakım suyu kullansamda orta sert fırça kullansamda ben bu diş eti şişmesinden kurtulamadım. Doktora gidiyorum neden tartar oluştu diyor fırçaladım diyorum sen hiç fırçalamamışsın diyor. Aşırı sert fırçalamaktan dolayı zamanında çok tahriş oldu diye düzelmiyor. Çıkmaza girdim resmen. Şu an görünürde tartar yok ama eylerim balon gibi ve ateş var diş etimde yanıyor ağrı sızı yapıyor. İltihabik bir durum varda ben mi anlamıyorum. Çok kanıyor gerçekten ne yapacağımı şaşırdım artık bu şekilde olup düzelen varsa bana yardımcı olabilir mi? Çok uzun yazdım ama gerçekten çok zor durumdayım yorumlarınızı bekliyorum güzel anneler 🙈