umay2111 Musam bende kızıma baby plus aldım ama bizimki kucakci olduğu icin cok yatmıyor en fazla 10-15 dk bide onun oyuncakları yastık gibi renksiz birsey ben renkli oyuncak astım onlar ilgisini cekiyor anca öyle duruyor
sedasnglr93 Musam allahımın bize verdiği bi nimet 🥰 altı aylığız hala kullanıyoruz ( ana kucağı ) kanguru kullanmıyorum slingim var
plakayerli balyanakannesi2 hangisini aldınız bizimki kucak harici durmuyor evde pusete koyup sallıyorum onda bile durmuyor ana kucağında da durmaz diye düşünüp almadım
Musam umay2111 ana kucağı dediğim kanguru kızlar çocukla uğraşmaktan valla beynim durdu Hum34 Crocusd Deletedmom5284 plakayerli balyanakannesi2
Deletedmom5284 Ben onunla büyüttüm kızımı beşik kullanmadım baya bi süre Elektrikliydi benimki kendi kendine sabaha kadar sallıyordu
Hum34 Babybjörn aldım. Aldığım en harika şey. O olmasa napardım cidden bilmiyorum. Her yere yanımda taşıyorum.
Crocusd Musam yazın pek kullanışlı değil. Bir kere içine koydum, çocuk ter içinde kaldı hemen çıkardım, bir daha elime dahi almadım… belki kışa kullanırım. Kraft marka benimki… bir de Sling var çok rahat..